loading...
rezaeverythings.rozblog.com
reza abi بازدید : 19 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام.امروز می خواهم درباره ی کتاب های کمک درسی بدون هیچ تبلیغی صحبت کنم

ابتدا کتب مخصوص سال سوم تجربی:

1. زیست شناسی:از کتاب های مهم زیست شناسی سال سوم می توان موارد زیر را نام برد:

1.خلی سبز ,2.میکرو طبقه بندی کانون ,3.گربه(انتشارات خانه زیست شناسی)

2.ریاضی:اگر می خواهید تست های سنگین و جون دار حل کنید خیلی سبز را توصیه می کنیم.اگر تست های مقدماتی را مد نظر دارید کتاب ابی کانون را حل کنید وبرای اموزش به سراغ گل واژه بروید.

3.فیزیک:انتشارات خیلی سبز برای فیزیک هم اموزش دارد هم تست که من کتاب  اموزش را توصیه می کنم چون هم کارد اموزشی قوی تر و هم 

تست های خوبی نیز دارد.

4.ادبیات.کتاب میکرو طبقه بندی گاج بار اومزشی خوبی دارد و کتاب اقای منصور سلیمی که از سال اول راهنمایی تا کنکور تست های جالب و خوبی دارد را پیشنهاد می کنم.همچنین کتاب های خیلی سبز که تنوع فراوانی دارد بسته به خواسته شما (اموزش,تست) متنوع است.

*برای تاریخ ادبیات سه سال اخر کتاب تاریخ ادبیات مصور بسیار مناسب است.

5.عربی.کتاب کاربرگ و کتاب خیلی سبز و کتاب گاج را برای تست زنی های جون دار توصیه می کنم مخصوصا برای بچه های کنکوری.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آبا از مطالب سایت راضی هستید؟
    بازی

    بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 785